012
0
» Regulamin

Producenci

Bestsellery

Hity sklepowe

1
Wibrator Mechaniczny ENAR DINGO wałek 4 m

Wibrator Mechaniczny ENAR DINGO wałek 4 m2 350,00 zł2 435,40 zł brutto1 980,00 zł netto

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Chmura tagów

Regulamin

Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne.
 
1.1. Właścicielem sklepu internetowego Marpol Marek Kozera
1.2. Dane zawarte na stronach internetowych stanowią jedynie informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
1.3. Ceny towarów prezentowanych w sklepie internetowym są podane w złotych polskich 1.4. W przypadku zmiany cen towarów niezwłocznie poinformujemy o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony towar nie będzie realizowane.
1.5. Wszelkie zdjęcia, rysunki i informacje techniczne dotyczące towarów zamieszczane na stronach internetowych, stanowią jedynie ogólną charakterystykę tych towarów i mogą się różnić od rzeczywistych.
 
2. Składanie zamówienia.
 
2.1. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem witryny internetowej oraz przesłane droga elektroniczną na podany adres e-mail
2.2. Założenie konta nie jest konieczne do dokonania zakupów
2.3. Założenie konta umożliwia dostęp do swoich danych identyfikacyjnych, wykazu zamówień bieżących ich statusu oraz historii zamówień.
2.4. Dostawy towarów są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej .
2.5. Do każdego zamówienia realizowanego za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Rzeczypospolitej Polskiej doliczamy koszty wysyłki
2.6. W przypadku płatności za pobraniem kurierskim doliczamy opłatę
 
3. Realizacja zamówienia.
 
3.1. Po otrzymaniu zamówienia niezwłocznie przystępujemy do jego realizacji. O stanie realizacji zamówienia informujemy za pomocą maila. Tel.
3.2. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy jego przyjęcie, a następnie po skompletowaniu zamówionych towarów, wysyłamy do odbiorcy. W przypadku wysyłki zamówienia partiami - opcja na życzenie klienta - należy pokryć koszta manipulacyjne każdorazowo.
3.3. W przypadku przedpłaty Klienci powinni niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia dokonać przelewu na nasze konto.
3.4. Zamówienie otrzymuje status zrealizowanego po wystawieniu dokumentów sprzedaży i przygotowaniu wysyłki
3.5. Do wysyłki zamówionych towarów - w przypadku zamówień z przedpłatą - przystępujemy dopiero po otrzymaniu należności. Na wpływ czekamy 3 dni robocze, licząc od dnia potwierdzenia zamówienia Po tym terminie zamówienie zostanie przez nas anulowane. Za datę dokonania płatności uważa się datę wpływu środków na konto bankowe (kopia potwierdzenia złożenia przelewu nie jest uznawana za dowód dokonania płatności).
 
4. Anulowanie zamówienia.
 
4.1. Klient ma możliwość anulowania złożonego zamówienia. W tym celu powinien do nas zadzwonić pod nr telefonu 604318523 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15.
4.2. Nie ma możliwości anulowania zamówienia będącego w stadium realizacji (na które zostały już wystawione dokumenty wysyłkowe).
 
5. Czas realizacji.
 
5.1. Wysyłka towarów następuje niezwłocznie lub zgodnie z terminem określonym przez Klienta w zamówieniu. Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia zawarł się w 2-5 dniach roboczych od daty jego złożenia. W przypadku gdy jest to niemożliwe, niezwłocznie poinformujemy o tym Klienta i uzgodnimy dalszy tryb postępowania.
5.2. Nie pracujemy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. Do obsługi zamówienia złożonego w dni wolne od pracy możemy przystąpić dopiero w najbliższy dzień roboczy.
 
6. Sposób dostawy przesyłki.
 
6.1. Wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DPD  na koszt Klienta. Na prośbę Klienta istnieje możliwość odbioru zamówienia bezpośrednio w siedzibie lub wysyłki wskazaną przez Klienta firmą kurierską.
6.2. W przypadku przesyłki o nietypowych gabarytach (duże wymiary lub/oraz duża waga)koszt transportu ustalany jest indywidualnie dla każdej przesyłki.
 
7. Gwarancja i reklamacje.
 
7.1. Wszystkie towary w naszej ofercie objęte są 12-miesięczną gwarancją, rozpoczynającą się w dniu sprzedaży (chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji). Gwarancja nie obejmuje:
7.1.1. wad i usterek towarów powstałych podczas transportu,
7.1.2. wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne itp.,
7.1.3. wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,
7.2. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z powodu nieprawidłowej obsługi, obciążają Klienta.
7.3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w przypadku odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody.
7.4. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny
7.5. Marpol rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od otrzymania wadliwego towaru. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o tym fakcie Klient zostanie każdorazowo powiadomiony.
 
8. Rezygnacja z zakupu.
 
8.1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentowi oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) Klient ma prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki .
8.2. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie był używany, nie jest zabrudzony ani uszkodzony, posiada nienaruszone plomby, znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu oraz klient posiada dowód zakupu (paragon lub fakturę).
8.3. Zwracany towar należy wysłać na adres Firmy Marpol na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych na nasz koszt. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz rezygnacji z zakupu (umieszczony poniżej) oraz kopię dokumentu zakupu otrzymanego z towarem.
8.4. Przy rezygnacji z towaru zwracamy kwotę równą cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
 
9. Ochrona danych osobowych.
 
9.1. Osoby dokonujące zakupu w sklepie internetowym dobrowolnie wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich danych osobowych, w tym do wysyłania korespondencji handlowej drogą elektroniczną.
9.2. Dane osobowe, które zostały nam powierzone w trakcie składania zamówienia, są chronione i nie będą przekazywane osobom trzecim.


Przejdź do strony głównej