DPU5545H | DPU5545He | DPU5545Heap | DPU5545Hec | |
---|---|---|---|---|
parametry eksploatacyjne |
||||
ciężar roboczy kg | 399 | 424 | 447 | 426 |
siła odśrodkowa kN | 55 | 55 | 55 | 55 |
rozmiar płyty roboczej (szer. x dł.) mm | 440 x 900 | 440 x 900 | 440 x 900 | 440 x 900 |
grubość płyty roboczej mm | 12 | 12 | 12 | 12 |
wysokość (bez dyszla środkowego) mm | 790 | 790 | 790 | 790 |
szerokość robocza (z płytą rozszerzającą) mm | 600 | 600 | 750 | 600 |
częstotliwość Hz | 69 | 69 | 69 | 69 |
Wibracje dłoń/ramię m/s² | < 2.5 | < 2.5 | < 2.5 | < 2.5 |
posuw do przodu maks. (w zależności od warunków podłoża i otoczenia) m/min | 27 | 27 | 27 | 27 |
wydajność powierzchniowa maks. (w zależności od warunków podłoża i otoczenia) m²/h | 980 | 980 | 980 | 980 |
zdolność pokonywania wzniesień % | 57,7 | 57,7 | 57,7 | 57,7 |
Wysokość transportowa mm | 1.514 | 1.514 | 1.514 | 1.514 |
długość transportowa mm | 1.048 | 1.048 | 1.048 | 1.048 |
szerokość transportowa mm | 780 | 780 | 810 | 780 |
parametry silnika |
||||
typ silnika | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny |
producent silnika | Hatz | Hatz | Hatz | Hatz |
silnik | 1D42S | 1D42S | 1D42S | 1D42S |
pojemność skokowa cm³ | 445 | 445 | 445 | 445 |
moc silnika maks. (DIN ISO 3046 IFN) kW | 7 | 7 | 7 | 7 |
przy prędkości obrotowej 1/min | 3.600 | 3.600 | 3.600 | 3.600 |
moc robocza (DIN ISO 3046 IFN) kW | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 |
przy prędkości obrotowej 1/min | 3.000 | 3.000 | 3.000 | 3.000 |
zużycie paliwa napędowego l/h | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 1,6 |
pojemność zbiornika paliwa l | 5 | 5 | 5 | 5 |
transmisja siły | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. |
typ paliwa napędowego | Olej napędowy | Olej napędowy | Olej napędowy | Olej napędowy |
CO2 (NRSC) * g/kWh | 993 | 993 | 993 | 993 |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.
Maszyny Budowlane MarpolSerwis
Biórków Wielki 58
32-104 Koniusza
Poniedziałek - Piątek 8:00 do 17:00
Sobota 8:00-13:00
Niedziela Nieczynne