DPU6555H | DPU6555He | DPU6555Hec | DPU6555Heap | |
---|---|---|---|---|
parametry eksploatacyjne |
||||
ciężar roboczy kg | 480 | 495 | 497 | 518 |
siła odśrodkowa kN | 65 | 65 | 65 | 65 |
rozmiar płyty roboczej (szer. x dł.) mm | 550 x 900 | 550 x 900 | 550 x 900 | 550 x 900 |
grubość płyty roboczej mm | 12 | 12 | 12 | 12 |
wysokość (prześwit) mm | 861 | 861 | 861 | 861 |
szerokość robocza (z płytami rozszerzającymi) mm | 710 | 710 | 710 | 860 |
częstotliwość Hz | 69 | 69 | 69 | 69 |
Wibracje dłoń/ramię m/s² | < 2.5 | < 2.5 | < 2.5 | < 2.5 |
posuw do przodu maks. (w zależności od warunków podłoża i otoczenia) m/min | 28 | 28 | 28 | 28 |
wydajność powierzchniowa maks. (w zależności od warunków podłoża i otoczenia) m²/h | 1.200 | 1.200 | 1.200 | 1.445 |
zdolność pokonywania wzniesień % | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 |
Wysokość transportowa mm | 1.521 | 1.521 | 1.521 | 1.521 |
długość transportowa mm | 1.060 | 1.060 | 1.060 | 1.060 |
szerokość transportowa mm | 780 | 780 | 780 | 780 |
masa transportowa kg | 484 | 501 | 502 | 530 |
parametry silnika |
||||
typ silnika | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny | Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny |
producent silnika | Hatz | Hatz | Hatz | Hatz |
silnik | 1D81S | 1D81S | 1D81S | 1D81S |
pojemność skokowa cm³ | 667 | 667 | 667 | 667 |
moc silnika maks. (DIN ISO 3046 IFN) kW | 10,1 | 10,1 | 10,1 | 10,1 |
przy prędkości obrotowej 1/min | 3.600 | 3.600 | 3.600 | 3.600 |
moc silnika (moc znamionowa) (DIN ISO 3046 IFN) kW | 9,6 | 9,6 | 9,6 | 9,6 |
przy prędkości obrotowej 1/min | 2.800 | 2.800 | 2.800 | 2.800 |
moc robocza (DIN ISO 3046 IFN) kW | 6,8 | 6,8 | 6,8 | 6,8 |
przy prędkości obrotowej 1/min | 3.010 | 3.010 | 3.010 | 3.010 |
zużycie paliwa napędowego l/h | 1,9 | 1,9 | 1,9 | 1,9 |
pojemność zbiornika paliwa l | 6 | 6 | 6 | 6 |
transmisja siły | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. | Z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora. |
typ paliwa napędowego | Olej napędowy | Olej napędowy | Olej napędowy | Olej napędowy |
CO2 (NRSC) * g/kWh | 974 | 974 | 974 | 974 |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.
Maszyny Budowlane MarpolSerwis
Biórków Wielki 58
32-104 Koniusza
Poniedziałek - Piątek 8:00 do 17:00
Sobota 8:00-13:00
Niedziela Nieczynne